خبرگزاری کار ایران

بانوی کارآفرین نمونه کشور در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

برای رونق اقتصادی باید شعار ها را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۱۶

بانوی کارآفرین نمونه اصفهانی گفت: باید مرزبندی بین بانوان و جوانان کارآفرین را کنار بگذاریم و به فکر اشتغال پایدار باشیم.

فرشته امینی در مصاحبه با ایلنا گفت: شاید بتوان گفت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اقتصادی ما شعار دادن است و اینکه بین بانوان کارآفرین و جوانان مرز بندی می‌کنیم در حالی که این دو از هم قابل تفکیک نیستند.

وی ادامه داد: بهبود شرایط اقتصادی با اشتغال پایدار میسر می‌شود. برای داشتن اشتغال پایدار نیاز به سرمایه اجتماعی و بهبود فضای کسب و کار هستیم.

این کارآفرین نمونه کشور خاطر نشان کرد: اتفاقات و برنامه های خوبی در این سال‌ها در کمیته بانوان اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفته و زنان عضو اتاق تا این لحظه از بعد آموزش و برقراری ارتباط با تجار سایر کشورها دوره های لازم را پشت سر گذاشته اند؛ الان وقت کنار گذاشتن شعار ها و تحقق امور تجاری بر اساس این مهارت ها است.

امینی تاکید کرد: باید ببینیم چقدر از طریق انکوباکتورها و ابزارهای نوین توانسته‌ایم بانوان و جوانان کارآفرین را در راستای بهبود شرایط اقتصادی پیش ببریم. این دغدغه ای است که باید بعد از انتخابات اتاق بازرگانی به جد دنبال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز