خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

برقراری پروازهای خرم‌آباد - مشهد

کد خبر : ۷۳۴۲۰۰

استاندار لرستان گفت: پروازهای خرم‌آباد - مشهد به ‌زودی برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی باید آمادگی لازم را داشته باشند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال حجم خوبی از مسافرت‌ها به غرب کشور به ‌ویژه لرستان داشته باشیم بنابر این باید وظایف خود را از حیث پذیرایی هم میهمان و نیز بهره ‌برداری از اقتصاد گردشگری را به‌ خوبی انجام دهیم.

وی با تأکید بر لزوم نظارت و کنترل دستگاه‌های مربوطه بر بازار افزود: علیرغم اینکه سال گذشته از برپایی نمایشگاه‌ها جلوگیری شد امسال به ایجاد این نمایشگاه‌ها و گسترش مراکز عرضه کالاها تأکید داریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت و معدن، اداره تعاون و... به ایجاد مراکز عرضه و نمایشگاه اقدام کنند؛ این مراکز سبب مرجع قیمت شده و همچنین عرضه کالاها را در بین مردم گسترش می‌دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی به پروازهای ایرلاین‌ در فرودگاه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش روزانه این فرودگاه پروازها عمدتاً با 20 الی 25 نفر انجام می‌شود، این در حالی است که سرنشینان هواپیماها 80 تا 90 نفر هستند که جای نگرانی است چرا که ایرلاین‌ها وضعیت اقتصادی را نیز مدنظر دارند.

خادمی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌جای صرف هزینه زمینی برای مأموریت می‌توانند از این پروازها استفاده کنند و البته هزینه‌های‌شان کمتر خواهد شد؛ به‌زودی پروازهای مشهد برقرار می‌شود.

انتهای پیام/
الهام قاسمی نیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز