خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد روز مهندس را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۴۹

محمدرضا حیدری طی پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسین تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، متن پیام محمدرضا حیدری به شرح زیر است:

نظم و هندسه زیست‌بوم ما دستاورد کوشش مستمر مردان و زنانی است که تلاش داشته‌اند رنگ و نظمی زندگی بخش و نشاط آفرین به ساکنان زمین هدیه کنند.

 نظمی که اگر نبود، زیست‌پذیری شهرها و امنیت آمد و شدها با چالش مواجه می‌‌شد. پوسته و زیربنای امکانات مان سست و ناایمن می‌گشت و جهان بشری هیچ‌گاه پیشرفت را قریب و عینی لمس نمی‌کرد.

بی‌تردید چشم امید کشور، در مسیر ترسیم جهان روشن و آبادتر فردا به همت و اراده آنان در فضاسازی خلاقانه‌تر است. به دست‌ و اندیشه‌هایی که درامتداد تاریخ، خالق بدیع‌ و استوار ترین جلوه‌های تمدنی بشر بوده اند.

فرارسیدن زادروز خواجه نصیرالدین توسی، نابغه شهیر دیار خراسان و «روز مهندس» را به تمامی نقاشان سازه و بنا در هر عرصه و میدانی که مشغول به خدمت، طراحی و نقش‌آفرینی هستند تبریک می‌گویم. به همکاران گرانقدر و دغدغه‌مندم در عرصه مدیریت شهری که از دیرپاترین نیروهای این عرصه هستند و دسترنج کوشش و اراده‌شان را عموم شهروندان در دوره‌ها و عرصه‌های گوناگون لمس کرده و به نظاره نشسته‌اند.

امیددارم که با تکیه بر نبوغ، جسارت، نشاط و انگیزه بالایی که از این همکاران عزیز سراغ داریم، گام‌های مقتدرانه‌ای را به سوی شهری هوشمند، ایمن، زیبا و زیست‌پذیرتر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز