خبرگزاری کار ایران

در سفری یک‌روزه؛

استاندار خراسان رضوی از تاسیسات مرزبانی سرخس بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۶۹

استاندار خراسان رضوی عصر امروز پنجشنبه در جریان بازدید از شهرستان سرخس از پاسگاه‌های مرزی، سد دوستی و تاسیسات مرزی این شهرستان با جمهوری ترکمنستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از سرخس؛ در این سفر یک‌روزه علیرضا رزم حسینی پس از ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای شهر سرخس، از پایانه مرزی، گمرک و منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید کرد و در جلسه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان شرکت نمود.

امضای تفاهم نامه با آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان سرخس و بهره برداری از سه طرح عمرانی شامل چاه گاز ترش شماره 74 در منطقه خانگیران سرخس و مجتمع قطعه بندی و بسته بندی مرغ و تاسیسات جا به جایی کانتینر و بار ریلی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس از دستاورد های این سفر می باشد.

استاندار خراسان رضوی همچنین در جریان بازدید از نوار مرزی سرخس با جمهوری ترکمنستان از پاسگاه های مرزی منطقه بازدید کرد.

آخرین بخش این سفر یک روزه بازدید رزم حسینی و مدیران استانی از سد دوستی بود که بر روی رودخانه مرزی هریرود ساخته شده است.

این بازدید، همراه با گفت و گو با مسولان متولی تامین آب شرب مشهد بود و بر لزوم استفاده از ظرفیت این سد برای توسعه صنعت گردشگری استان تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز