خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

تولید شیلات کشور 40 برابر شده است/ ترامپ هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۴۶

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید شیلات کشور بعد از انقلاب 40 برابر شده است، گفت: به ترامپ می‌گوییم هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمود حجتی در آیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری پلدختر اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تشکر می‌کنم که با وجود همه ضعف‌هایی که ما داریم شبانه‌روز تلاش می‌کنند و فعالیت‌هایشان را ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: کل تولید شیلات کشور قبل از انقلاب ۳۰ هزار تن بود که این آمار الان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده و ۴۰ برابر شده است.

حجتی بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم که به برکت نظام و حمایت مسئولان خوشبختانه در بحث تولیدات این بخش وضعیت خوبی داریم.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین به قیمت خرید تضمینی برخی محصولات اشاره کرد و افزود: در حال پیگیری هستیم. ۲۷۷ نماینده مجلس در خصوص قیمت گندم و برای حمایت از کشاورزان یک نامه را امضا کرده‌اند که کمتر چنین چیزی را با این همه امضا شاهد بوده‌ایم.

وی یادآور شد: با وجود خشکسالی‌ها خوشبختانه توانسته‌ایم با زحمات و تلاش کشاورزان در گندم به تولید خوب ملی برسیم و واردات نداشته باشیم.

حجتی با بیان اینکه امروز نان را با دستان خودمان تولید می‌کنیم، اضافه کرد: با وجود چنین شرایطی است که به ترامپ می‌گوییم هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

انتهای پیام/
سمیه مهرابی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز