خبرگزاری کار ایران

رییس بیمارستان نمازی شیراز:

تکذیب شایعه محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۷۷۸

رییس بیمارستان نمازی شیراز، محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زاده با اعلام این خبر گفت: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی صحت ندارد و هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و انتشار دهنده دوباره این نوع خبرها نباشند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های به وجود آمده در کشور و ایجاد مشکلات مالی برای تمامی سازمان‌ها، ادارات و نهادها، بیمارستان موقوفه نمازی نیز از این مهم مستثنی نیست، اما در بیمارستان نمازی علی‌رغم مشکلات مالی، تغییری در روند ارائه خدمات به هموطنان ایجاد نشده و همچنان با روند قبلی پذیرای بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی در تمامی بخش‌ها است و برنامه ریزی و تامین لوازم برای ارایه درمان‌های خاص و به روز، همیشه در دستور کار گروه‌های آموزشی و درمانی بیمارستان قرار دارد.

حسین زاده ادامه داد: درباره دریافت‌های بیمه‌ای که حجم اصلی منابع مالی بیمارستان را تشکیل می‌دهد، باید گفت که بیمه سلامت طی سال ۹۷، پرداخت‌های مناسبی داشته اما مطالبات سال ۹۶ و ۹۷ بیمارستان از بیمه تامین اجتماعی محدویت‌های قابل توجهی در پرداخت‌های بیمارستان به کارکنان و پزشکان و شرکت‌های پشتیبان ایجاد کرده که امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در این‌خصوص چاره‌اندیشی کند اما باز این مورد نیز خللی در ارایه خدمات به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی وارد نکرده است.

رییس بیمارستان نمازی شیراز، اضافه کرد: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی، صحت ندارد و این موضوع اساسا در سطح دانشگاه نیز هیچگاه مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز