خبرگزاری کار ایران

ربیعی در گفت‌وگو با ایلنا:

بانوان کارآفرین در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۸۱

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: بانوان کارآفرین با توجه به جرأت‌مندی و ریسک‌پذیری که دارند باید در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان خانم ورود کنند.

صدیقه ربیعی در حاشیه چهاردهمین همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: بانوان به‌واسطه زن بودن، دارای کارکردهای مختلفی در خانواده و اجتماع هستند و به‌دلیل داشتن نقش‌های همسری، مادری و دختری باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار، پرداختن به چالش‌هایی است که گاهی بانوان کارآفرین در محیط کار و خانواده با آن مواجه هستند  و باید بتوانند بین این دو حوزه تعادل برقرار کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: خداوند متعال ویژگی‌هایی همچون داشتن تفکر شبکه‌ای، برقراری ارتباط حسنه و داشتن ارتباط موثر مردمی در وجود بانوان نهاده که می‌توانند نسبت به مردان موفق‌تر عمل کنند.

ربیعی با اشاره به آمار بالاتر فارغ‌التحصیلان خانم نسبت به آقایان در دانشگاه‌ها اضافه کرد: باید به این فکر باشیم که فرصت‌های شغلی را برای بانوان فارغ‌التحصیل فراهم کنیم که کارآفرینان خانم با توجه به جرأت‌مندی و ریسک‌پذیری که دارند باید در این زمینه ورود کرده و بستر اشتغال افراد را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها در گذشته وجود داشته و خیلی از افراد در شرایط سخت با مقاومت، از تنگناها عبور کرده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: بانوان می‌توانند با تقویت مهارت‌ها، مدیریت استرس و برنامه‌محور بودن در عرصه کارآفرینی گام بردارند و از فضای امروز تکنولوژی به وجود آمده در تعادل بین کار و زندگی استفاده مطلوب و بهینه داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی ایجاد شده، بانوان می‌توانند همزمان کنار خانواده، کسب و کار و مدیریت خود را داشته باشند و هارمونی لازم را بین کار و زندگی خود ایجاد کرده و موفق‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز