خبرگزاری کار ایران

بهرامی به ایلنا خبر داد:

انتخاب شهردار الوند کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۲۸

رئیس شورای شهر الوند گفت: پس از بررسی سوابق کاری ۱۵ نامزد کلیدداری شهر الوند، شهردار را انتخاب خواهیم کرد.

مهتاب بهرامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره روند انتخاب شهردار جدید الوند گفت: بعد از اطلاع رسانی‌ها درباره انتخاب و معرفی شهردار جدید، قریب به ۱۵ نفر از استان‌های قزوین، تهران، لرستان و خراسان‌جنوبی، سوابق کاری و تحصیلی خود را به شورای‌شهر الوند ارائه کرده‌اند و سایر افراد نیز تا پایان هفته جاری فرصت دارند به شورا مراجعه کنند.

وی افزود: پس از تحویل سوابق داوطلبان به دبیرخانه پارلمان محلی الوند، اعضای شورا در جلسات فوق العاده پیشینه حرفه‌ای این افراد را بر اساس شاخصه‌هایی مانند سابقه درخشان در عرصه مدیریت شهری، تحصیلات عالیه مرتبط و خوشنامی در حوزه اجرا بررسی خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند تصریح کرد: با ارزیابی شاخصه‌های مذکور، افراد گزینش شده با حضور در صحن شورا برنامه‌های خود برای شهرداری الوند را ارائه می‌کنند و شایسته‌ترین گزینه از این جمع انتخاب خواهد شد.

بهرامی در پایان یادآور شد: در حال حاضر کارهای جاری شهرداری الوند توسط سرپرست پیگیری می‌شود که روزهای آینده تکلیف انتخاب شهردار جدید معلوم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز