خبرگزاری کار ایران

پالیزگیر مطرح کرد:

جذب بیش‌از 50 درصد اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی البرز در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۲۳

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به جذب بیش‌از 50 درصد اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: جذب 48 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای 115 طرح در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم پالیزگیر امروز در مراسم افتتاح سالن چندمنظوره بحران شهرستان ساوجبلاغ، گفت: در ایام دهه فجر 162پروژه با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد تومان اجرایی شد.

پالیزگیر گفت: در حوزه صنعت جذب بیش از سه هزار و 230 میلیارد تومان اعتبار برای 758 پروژه و ایحاد شغل چهار هزار و 701 نفری صورت گرفته است در این میان بهره‌برداری از 13 پروژه صنعتی دیگر نیز انجام شد که اعتبار صرف شده 278 میلیارد تومان ارزیابی می‌شود و برای 536 نفر اشتغال‌زایی کرده است. 

وی تصریح کرد: همچنین بیش‌از 50 درصد اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی استان البرز توسط شهرستان ساوجبلاغ جذب شده است همچنین جذب 48 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای 115 طرح در این شهرستان انجام شده و بالا ترین رتبه مشور را از آن خود کردیم. 

پالیزگیر با بیان اینکه 68 پروژه توسط بخش دولتی و 12 پروژه توسط شهرداری به انجام رسیده است، افزود: بخش خصوصی در این شهرستان پیش‌رو انجام پروژه‌ها بودند؛ این پروژه‌ها با اعتبار 158 میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. 

پالیزگیر از توقیف 107 واحد حفاری غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه موفق شدیم رتبه اول در سطح کشور را از آن خود کنیم. 

وی با بیان اینکه سه هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ صاحب برق شدند، بیان کرد: اجرای طرح مخابرات و تامین شبکه اینترنتی در سطح شهرستان نیز انجام شده است. 

فرماندار ساوجبلاغ از دو بانده شدن جاده پر خطر و حادثه‌ساز سهلیه خبر داد و گفت: در این میان 75 هکتار از اراضی دولتی نیز سنددار شدند؛ تعیین تکلیف و حل مشکلات اراضی شهرک کوثر از دیگر اقداماتی است که مطالبه ده هزار نفری مردم بود. 

به گفته وی راه‌اندازی و بهره‌برداری از 14 پروژه کشاورزی با اعتبار پنج میلیارد و 400 میلیون تومان به اشتغال‌زایی برای 175 نفر به صورت مستقیم منجر شده است. 

فرماندار ساوجبلاغ در حوزه صنعت از بخشودگی جرائم 119 کارگاه و کارخانه با بیش از سه میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: در حوزه ورزشی نیز افتتاح سالن ورزشی کوشک زر با حضور وزیر کشور انجام خواهد شد و 6 عدد چمن مصنوعی در شهر گلسار، ورزشگاه شهید جوینی، روستای کردان، روستای عباس‌آباد بزرگ، روستای عباس‌آباد کوچک و رامجین افتتاح شد. 

پالیزگیر بیان کرد: 18 هزار نفر در حوزه بیمه سلامت و 40 هزار نفر در حوزه بیمه روستایی توسط دولت ارائه خدمات شده است. 

وی به راه اندازی بازار الکترونیک در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: آغاز عملیات تنها و اولین پروژه دهکده سلامت کشور در ساوجبلاغ انجام خواهد شد و تا کنون با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی همراه بوده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز