خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

سمنان یکی از گزینه‌های توزیع کارکردهای پایتخت است/ تعیین 3 مولفه برای انتقال پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۴۴

معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور گفت: استان سمنان یکی از گزینه‌های مطرح در طرح توزیع انتقال پایتخت است.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های شهری در گرمسار گفت: سه مولفه برای انتقال پایتخت پیش‌بینی‌شده و این امر در دست مطالعه و برنامه‌ریزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های مطلوبی در بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: این استان یکی از گزینه‌های وزارت کشور برای توزیع کارکردهای پایتخت است.

معاون عمران و امور شهری وزارت کشور بابیان اینکه توزیع کارکردهای پایتخت در دستور کار است،افزود: با تحقق این امر و توجه به نیازها و ظرفیت‌های موجود در برخی استان ها ، کارکردهای مختلف تجاری و اقتصادی، علمی و آموزشی، فرهنگی و مذهبی و سیاسی پایتخت بین استان‌ها توزیع می‌شود.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به رویکرد مجلس شورای اسلامی برای برگزاری انتخابات به صورت استانی، خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها تنها موظف به انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد شهرداری نیستند و باید برای پیگیری خدمات شهری هم اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز