خبرگزاری کار ایران

عزیز اکبریان:

خود تحریمی در کشور، نمایندگان مجلس را با افسردگی همراه کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۳۲

نماینده مردم کرج، آسارا و طالقان در مجلس با عنوان اینکه البرز پتانسیل خوبی برای تولید و صادرات دارد، اظهار داشت: استان البرز، تجارت و صادرات محور است و امروز جای امیدواری است که بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان با تکیه بر سرمایه انسانی، گام های خوبی برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان عصر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان البرز، گفت: با توجه به موقعیت البرز که در مرکزیت کشور واقع شده این استان، هم به کل کشور دسترسی دارد و هم با توجه به مسیرهای ریلی و اتوبانی و هوایی راه‌های ارتباطی سراسر ایران و دنیا را نیز برقرار می‌کند.

وی با عنوان اینکه البرز پتانسیل خوبی برای تولید و صادرات دارد، اظهار داشت: استان البرز، تجارت و صادرات محور است و امروز جای امیدواری است که بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان با تکیه بر سرمایه انسانی، گام‌های خوبی برداشته شده است.

اکبریان تصریح کرد: با توجه به خود تحریمی که در کشور متداول شده، نمایندگان شاهد  افسردگی و یاس در نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم. 

وی عنوان کرد: خریداری کالای قاچاق در گمرک واردکنندگان را دچار مشکل کرده در حالیکه لازم است از تولید کالا در خارج از کشور، استقبال شود و به‌جای تدابیر اشتباه گمرکی، راه برای ورود کالاهای تهیه شده باز شود.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: با تمام انتقاداتی که مسئولان کشور به یکدیگر دارند اما با توجه به شرایط فعلی نیازمند، وحدت ملی هستیم و این در حالی است که هر چه مصیبت در کشور می‌بینیم به‌دلیل تندروهای دو جناح راست و چپ است.

وی تاکید کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که دشمن تصور کند، مسئولان نظام به جان یکدیگر افتاده‌اند و این شرایط با توجه به اینکه همگی در یک کشتی نشسته‌ایم به تباهی کشیده خواهد شد چراکه اگر به انقلاب آسیب رسد به همگی ضرر خواهد رسید.

اکبریان با عنوان اینکه دشمن دنبال برهم زدن امنیت اجتماعی و سیاسی است، گفت: این اختلاف ایجاد نمی‌شود مگر با اختلاف و دو دستگی.

وی با عنوان اینکه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن باید مورد استقبال و حمایت همه صنعت‌گران واقع شود، افزود: لازم است تولیدکنندگان و صادر کنندگان در برندسازی سربلند البرز، بسیج شده و تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز