خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

برای رسیدن به اقتصاد بهتر، معیشت مردم دارای اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۴۳

نماینده مردم، آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است جلوی فعالیت بخش‌هایی که به صورت جزیره ای عمل می‌کنند گرفته شود و برای داشتن اقتصاد بهتر و شکوفایی صنعتی کشور باید تنها بهبود معشیت مردم در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر استان البرز که به همت فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد به نابخردی و خطاهای عمدی و غیر عمدی بعضی از مسئولان در مسیر 40 ساله انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان و صاحبان فکر می‌توانند معضلات اقتصادی حال حاضر کشور را برطرف کنند و در این راستا بسیاری از مردم شعار "ما می‌توانیم" را طی این چهل سال اجرایی کردند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس باید مراقبت‌های ویژه‌ای برای آینده کشور داشته باشیم. 

کولیوند با تأکید بر اینکه باید فضای نفتی کشور را بهبود بخشیم، گفت: باید فضا را به سمت و سوی آرامش برسانیم و برای رسیدن به شرایط حداقل 6 سال گذشته، لازم است مشکلات مالیاتی و اقتصادی را کاهش داد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی 10 سال گذشته، بیان کرد: فضای آن روزها با درایت و مدیریت در دو بخش خصوصی و دولتی بهبود یافت. 

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مسئولان مردم را درک کنند و لازم است جلوی فعالیت بخش‌هایی که به صورت جزیره ای عمل می کنند گرفته شود چرا که مشکلات را بزرگتر می کنند.

کولیوند گفت: برای داشتن اقتصاد بهتر و شکوفایی صنعتی کشور باید تنها بهبود معشیت مردم در دستور کار باشد. 

کولیوند گفت: با بحث و جدل سیاسی نه مشکلات مردم و نه مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: برای بهبود وضعیت و تأمین نیازهای اجتماعی مردم لازم است مدیران با تعامل بیشتر تمام همت خود را بگمارند تأکید تا بتوانیم  از مشکلات جاری به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز