خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

آیین تودیع و معارفه شهردار چهارباغ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۵۱

مراسم تودیع رسول عظیمی شهردار سابق و معارفه حسین عطایی به عنوان شهردار جدید چهارباغ با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از مدیران و مسئولان مدیریت شهری چهارباغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین عطایی، شهردار جدید چهارباغ در آئین معارفه خود، گفت: تمام تلاش خود و مدیریت شهری را برای عمران و آبادانی شهر چهارباغ به کار می گیریم.

وی افزود: آبادانی و توسعه چهارباغ میسر نخواهد شد مگر با همکاری مردم و مجموعه مدیریت شهری لذا در راستای خدمت به مردم چهارباغ، انجام وظیفه خواهیم کرد.

رسول عظیمی، شهردار سابق چهارباغ در آیین تکریم خود، ضمن تشکر از اعضای شورای شهر، گفت: سال گذشته با توجه به چهار بحران زلزله، برف، تجمعات مردمی و آنفولانزای پرندگان، حدود 3 تا 4 ماه از وظایف شهرداری را به خود اختصاص داد اما به‌رغم این مسایل از وظایف و مسئولیت شهرداری غافل نبودیم. 

وی افزود: مدیران شهری باید خود را مدیر شهر بدانند تا مدیریت شهرداری لذا شهردار مسئول توانمندی های شهروندان است.

عظیمی با اشاره به عملکرد گذشته شهرداری چهارباغ گفت: یکی از مهمترین اقدامات، بحث احیای حق آبه رودخانه کردان بود که پیش از این در اختیار این شهر نبود.

شهردار سابق چهارباغ با اشاره به توسعه فضای سبز و نهال کاری، بسترسازی محیط زیست، اجرای برنامه اصولی حفظ مخازن شهر، الحاق شهرک ابریشم و انتقال 5 هکتار زمین به شهرداری، ساماندهی ورودی شهر و خدمات عمرانی چهارباغ، گفت: بخشی از این برنامه ها اجرا و تکمیل و بخش دیگر نیازمند پیگیری و برنامه ریزی دقیق است.

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه چهارباغ نیز در ادامه این مراسم، تاکید کرد: خدمت به قشر محروم و اقشار آسیب پذیر جامعه باید مورد توجه مدیران و مسئولان باشد.

وی افزود: با توجه به خدمات ارائه شده طی 40 سال انقلاب اسلامی، اما توزیع خدمت، عادلانه نبوده و طبقاتی از جامعه از امکانات رفاهی بی بهره هستند.

امام جمعه چهارباغ، گفت: دانشگاه و بیمارستان و پروژه های عمرانی در مرکز شهرستان متمرکز شده و شهرهای کوچک با کمبود این امکانات، مواجه هستند.

وی افزود: این منطقه جزو مناطق محروم است و مدیران در برابر مردم مسئول هستند چراکه تمام آنها میز و جایگاه خود را از مردم دارند و باید خدمت گذارشان باشند.

در این مراسم حکم حسین عطایی که از طرف استاندار البرز ابلاغ شده بود با حضور فرماندار ساوجبلاغ به وی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز