خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی :

سانسور نتیجه معکوس می‌دهد و باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۷۹

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کاستی‌ها را باید صادقانه به مردم بگوییم، گفت : سانسور نتیجه معکوس می‌دهد و باید با بیان واقعیت ها مردم را از شرایط کشور آگاه کنیم .

به گزارش ایلنا از مشهد ، علیرضا رزم حسینی در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ 173 شهید پیروزی انقلاب اسلامی استان ، با تاکید بر حفظ رویکرد مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر گفت : امروز مهم‌ترین مخاطب اصلی ما، جوانان هستند که باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برایشان تبیین شود.

 وی افزود : تشریح دستاوردها باید واقعی و به درستی و به دور از زیاده‌روی و پرهیز از کم گویی انجام شود.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه در بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب باید به این نکته توجه داشته باشیم که در دهه نخست درگیر استقرار نظام اسلامی و دفاع مقدس بوده‌ایم ، اظهار کرد : در 10 سال بعد آن نیز در پی‌ بازسازی های پس از جنگ  بوده‌ایم.

وی افزود: در واقع دستاوردهای انقلاب اسلامی که در حوزه‌های مختلف چشمگیر و قابل توجه بوده است با این شرایط محقق شده است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی بهره‌برداری از حدود یک هزار و 800 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : مردم از اثرات مطلوب این پروژه ها بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز