خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اصلاح‌طلبان قزوین:

خیل عظیم تحصیل‌کرده‌های بیکار خانواده‌ها را کلافه کرده/ خبرنگاران در انعکاس اخبار شهامت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۷۲

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین گفت: وجود خیل عظیمی تحصیل‌کرده‌های بیکار، درد بی امان خانواده‌ها شده و آنان را کلافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین اظهار کرد: زمانی‌که فعالان عرصه خبررسانی صادق و عادل باشند درباره صحت و سقم اخبار آنها جستجو لازم نیست.

وی با تاکید بر صادق و امانت‌دار بودن رسانه‌ها افزود: امانتداری، یکی از فضایل اخلاقی است که اهل‌رسانه یکی از مصادیق این فضیلت است که باید رعایت کنند و در انعکاس اخبار امیدآفرین باشند.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ادامه داد: وجود خیل عظیمی از تحصیل‌کرده‌های بیکار مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا خانواده‌ها را کلافه کرده و درد بی‌امان آنها شده است. رسانه‌ها وظیفه دارند به مردم اطلاع دهند که در جامعه چه می‌گذرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود که بخشی از جامعه را اصلاح طلبان نمایندگی می‌کنند.

 رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ششم تصریح کرد: 70 تا 80 درصد جامعه طالب اصلاح‌طلبان هستند و راه برون‌رفت از بحران‌ها و مشکلات راه اصلاحات است. گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی کمر مردم را می‌شکند و روز به مردم را فقیر می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها مسوولیت بسیار مهمی بر عهده دارند و خبرنگاران باید صادقانه، بی‌غرض، اخبار را انعکاس دهند.

عضو ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اضافه کرد: شایستگان اصلاح‌طلب حق ورود به انتخابات مجلس آینده را دارند گرچه بین اصولگرایان انسان‌های متدین و دلسوزی هم وجود دارد.

قوامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید علاوه بر داشتن شهامت، صداقت و امانتداری را رعایت کنند و واقعیت‌های جامعه را تا جایی‌که مشکل امنیتی ایجاد نمی‌کند به معنای واقعی کلمه به سمع و نظر و  اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز