خبرگزاری کار ایران

بر اثر گازگرفتگی رخ داد؛

مرگ خاموش سه عضو یک خانواده در همدان

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۰۷

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی همدان از جان‌باختن سه عضو یک خانواده بر اثر نشت گازمونوکسید کربن خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس اولیا سمیع درباره جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در روستای گنج‌تپه از توابع شهرستان بهار رخ داد و بستگان این خانواده پس از بی‌اطلاعی از این افراد، نیمه‌شب گذشته وارد منزل آنها شدند که با جسد بی‌جان زوج جوان و پسرشان مواجه شده و موضوع را به پلیس و عوامل فوریت‌های پزشکی اطلاع‌رسانی کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی همدان بیان کرد: ساعت 19 دقیقه بامداد امروز پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد سه عضو این خانواده علایم حیاتی ندارند.

اولیا سمیع اضافه کرد: معاینات گویای این بود که آنها دچار جمود نعشی شده و ساعت‌ها از مرگ آنها به علت استشمام گاز مونوکسید کربن می‌گذرد. بررسی‌های اولیه گویای این است که بخار و رطوبت ناشی از فعالیت آبگرمکن همراه رعایت نکردن اصول اولیه در نصب و راه‌اندازی این وسیله، عامل مرگ زوج 40 و 35 ساله و پسر 13 ساله آنها شده است. با نظر مقام قضایی جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل پزشکی قانونی شد و تیم‌های انتظامی و کارشناسان آتش نشانی علت اصلی بروز این حادثه را بررسی و اطلاع رسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز