خبرگزاری کار ایران

یکشنبه تمام فوتبالی؛

پخش زنده دیدار ایران و عمان از رادیو ورزش/ اکبر محمدی کارشناس برنامه

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۲۴

دیدار تیم های ایران - عمان، اردن - ویتنام، تایلند - چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مسابقه بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ یکشنبه 30 دی به شرح زیر است:

از ساعت 14:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های اردن و ویتنام از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 17:30 با گزارشگری خسرو والی زاده، کارشناسی سیدحسین سیدصالحی و تهیه کنندگی فتانه سوزنده، مسابقه فوتبال بین تیم‌های تایلند و چین از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 20:30 با گزارشگری علی اکبر ارمنده، کارشناسی اکبر محمدی و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و عمان از سری مسابقات جام ملت های آسیا پخش می شود.

از ساعت 23:15 با گزارشگری مهدی نیلاش، مسابقه فوتبال بین تیم های بارسلونا و لگانس از سری مسابقات لالیگا اسپانیا از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز