خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

مراسم کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۴۸

استاندار البرز با حضور در روستای کندر و کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای محور کرج_چالوس، بهره مندی مردم از موهبت گاز را فراهم کرد.

به گزارش ایلنا. عزیزاله شهبازی امروز در مراسم آغاز گازرسانی به روستاهای کرج_چالوس که در روستای کندر بخش آسارا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا، افزود: جمعیت حاضر در این روستا از مردم شریف، خونگرم و صبور استان البرز هستند و با تلاش مردم این منطقه و فراهم آوردن اسباب لازم، شهرنشینان کرج، تهران و سایر استان ها روستاهای این بخش را برای سکونت انتخاب کرده اند.

شهبازی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دولت گازی معروف است، گفت: بر این اساس که از سال ۹۲ تاکنون بسیاری از مناطق محروم از موهبت گاز، به این امکان دست یافتند.

وی افزود: در این برهه بهره برداری از میادین مشترک گازی و بخصوص پالایشگاه بید بلند بهبهان به سرانجام رسید که بواسطه این امور تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی مناطق کشور از موهبت گاز شهری بهره مند می‌شوند.

شهبازی افزود: فخر جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، آبادانی روستاها و خدمت به روستاییان بوده است.

استاندار البرز گفت: اکنون مسئولان تمامی قوا در بخش های مختلف با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با اتحاد و انسجام در مسیر پیشرفت و رشد کشور گام برمی دارند.

وی افزود: استان البرز نیز در سایه این همراهی و امنیتی که کشور در خاورمیانه دارد، با ریل گذاری صحیح در مسیر تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت حرکت می کند.

شهبازی خاطرنشان کرد:به‌رغم موانع اقتصادی کشور، اکنون هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به روستاهای محور کرج_چالوس تخصیص یافته است. 

وی ادامه داد: مسئولان استان در سطوح مختلف با کار و تلاش شبانه روزی درصدد هستند گره از مشکلات مردم باز کنند.

استاندار البرز گفت: بر اساس تعهدات پیمانکار در صورت همراهی مجموعه استان و نظارت های جدی، مردم بخش آسارا و روستاهای محور کرج_چالوس ظرف ۲ سال از نعمت گاز برخوردار می شوند.

میزان اعتبار کل پروژه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است.

از این مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال به روستاهای بالادست سد امیرکبیر و ۳۰۰ میلیارد ریال به روستاهای پایین دست اختصاص می یابد.

با بهره برداری از این پروژه حدود ۶ هزار نفر در محور کرج_چالوس از موهبت گاز برخوردار می شوند.

امروز این پروژه از روستای کندر با اعتباری حدود ۹۳ میلیارد ریال آغاز می شود که به تعهد پیمانکار پیش بینی می شود ظرف کمتر از یک سال به بهره برداری برسد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز