خبرگزاری کار ایران

تابش مطرح کرد:

ریشه برخی مشکلات در جامعه به واسطه خلاهای قانونی است/ لزوم اصلاح ساختارهای اداری

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۴۱۳

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و مطالبات افکار عمومی گفت: لازم است برای اصلاح ساختارهای اداری اقدام شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمدرضا تابش در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در خصوص بررسی برنامه‌ها و اعتبارات دستگاه های مرتبط حوزه کار و رفاه اجتماعی و رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری استان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی اخیر و آگاهی افکار عمومی از این چالش ها، وقت اصلاح ساختارها اداری و مدیریتی و جراحی اقتصادی فرارسیده است هر چند که اقدامی سخت ولی اجتناب ناپذیر است.

وی درخصوص بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس؛ به تشریح ابعاد این بودجه پرداخت و عنوان داشت: سقف اعتبارات عمرانی پیش بینی شده در لایحه بودجه طی دو سطح به میزان ۶۲ هزار میلیارد و ۶۳/۸ میلیارد تومان دیده شده است.

تابش ادامه داد:برای نوسازی صد هزار واحد مسکونی و بهسازی بافت های فرسوده اعتباراتی پیش بینی شده و طرح هایی برای فعال تر کردن بازار کار و کارورزی دانش آموختگان دانشکاهی، اشتغال در حوزه هایی نظیر گردشگری و شرکت های دانش بنیان و ... دیده شده است.

وی با تاکید بر استفاده موثرتر از بخش خصوصی در اجرای طرح و پروژه ها اظهار داشت: استفاده از اعتبارات عمومی برای جذب منابع بخش خصوصی  و بهره گرفتن از بازارهای پول و سرمایه برای تکمیل طرح های عمرانی، همچنین خرید کالا و خدمات براساس قیمت تمام شده می تواند مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی را ارتقا دهد.

نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به مشکلات جامعه کارگری و برخی خلاءهای قانونی اضافه کرد: علاوه بر برخی ساختارهای فرسوده و کم تحرک، برخی از این مشکلات ریشه در قانون و نحوه اجرای آن و اعمال سیاست های مختلف و گاها متضاد در دوره های مختلف دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز