خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم آشنایی دستگاه‌ها با مباحث پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۳۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از تهیه چهار فصل طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته طرح جامع پدافند غیرعامل توسط یکی از دانشجویان کشور شروع به کار کرد و قرار است در پنج فصل تدوین و ارائه شود که تاکنون چهار فصل آن در استان تهیه و در جلسه امروز بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل یک حوزه نوپا و علمی در سطح کشور است، بیان کرد: انتظار داریم با تهیه این طرح دستگاه‌های اجرایی در انجام پروژه‌های تخصصی خود آشنایی کامل و لازم را با مباحث پدافند غیرعامل داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در این جلسه مصوب شد که گروه مشاور و تهیه‌کننده برش‌های دستگاهی و تخصصی‌طرح را قبل از اینکه به تصویب نهایی برسد در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دهد تا از نظرات کارشناسی آنها استفاده شود.

خجسته‌پور از کسب رتبه برتر پدافند غیرعامل استان در سطح کشور طی آبان سال گذشته تا مدت مشابه امسال خبر داد و افزود: ضمن تشکر از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در این زمینه حضور فعالی داشتند امروز به نمایندگی از ۱۰ دستگاه برتر در این حوزه با امضای استاندار تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز