خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهرجزیره خارک مطرح شد؛

وضعیت بحرانی طرح جامع پس از 14 سال پیگیری/ ناامیدی از نماینده مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۶۲

رئیس شورای شهر جزیره خارک از وضعیت بحرانی طرح جامع شهری خارک خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، مهدی بخشی در ابتدای جلسه هفتگی شورای شهر جزیره خارک از 14 سال پیگیری بی‌نتیجه طرح جامع شهری خارک خبر داد و گفت: بعد از تلاش شورای دوره چهارم، شورای پنجم تمام تلاش خود را جهت تصویب کامل طرح جامع به کار گرفت.

وی در ادامه گفت: جلسات منظمی با هدف تسریع در تصویب طرح جامع با مسئولان ذیربط و در کمیته‌های مربوطه در وزارت راه و شهرسازی برگزارشد.

رئیس شورای شهر جزیره خارک ادامه داد: محدوده شهر خارک مورد تصویب شورای‌عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت و تصویب حریم منوط به بازدید میدانی دبیر شورای‌عالی شهرسازی شد. با این توصیف هرچه به زمان پایان طرح نزدیک می‌شویم، عدم تمایل خدری نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این طرح بیشتر می‌شود.

بخشی ادامه داد: علیرغم تمامی تلاش‌ها و پیگیری‌ها در پایتخت، خدری حاضر به پیگیری تصویب طرح فوق نبوده و حتی به تماس‌های مکرر نمایندگان مردم نیزپاسخ نمی‌دهد.

وی در ادامه بیان کرد: مردم خارک درانتخابات گذشته با آرا خود از خدری حمایت کرده‌اند و اکنون انتظار می‌رود وی نیز به اعتماد مردم پاسخ دهد. متاسفانه  این نماینده از هماهنگی برای یک دیدارمعمولی هم طفره می‌رود. خدری باید بداند در مقابل مردم وتعهداتی که در فضای حقیقی و مجازی به آنها داده است مسئول است و باید پاسخگو باشد.

خدری فراموش کرده‌ نماینده مردم خارک است

بخشی در ادامه گفت: چرا خدری از پیگیری مجدانه طرح جامع  شانه خالی می‌کند؟ علیرغم حساسیت طرح فوق نزد مردم و گوشزد کردن این مسایل از سوی نمایندگان شورای شهر به وی، با کم توجهی عجیبی از سوی او مواجه شده‌ایم.

رئیس شورای شهر جزیره خارک گفت: طرح جامع شهر خارگ جهت اتخاذ تصمیم نهایی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شده که این موضوع بی سابقه است و حالا سه وزیر دولت تدبیر و امید قرار است تصمیم نهایی را در مورد این طرح اتخاذ کنند، در حالیکه نمایندگان مردم خارگ از مسائل بی خبرند و تلاش‌های آنها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

وی ادامه داد: امید داریم دولت همزمان با توجه به شرایط منافع ملی جزیره به وضعیت و مشکلات مردم خارگ که همواره حامی، مدافع‌، همراه و یاور نظام جمهوری اسلامی درهمه عرصه‌ها بوده‌اند توجه کند.

بخشی در پایان گفت: از خدری نیز انتظار داریم همانطورکه جهت اخذ رای دست نیاز به سوی مردم خارگ پیش آورد، اکنون نیزاین مردم را فراموش نکند و به تعهداتش نسبت به مردم خارگ پایبند بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز