خبرگزاری کار ایران

مجید علیخواه خبر داد ؛

برگزاری 167 دوره آموزشی در 9 ماهه امسال شهرک‌ها و نواحی صنعتی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۸۸

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری 167 دوره آموزشی از ابتدای امسال برای واحدهای صنعتی و تولیدی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید علیخواه اظهار کرد: آموزش نقش مهم و راهبردی در توسعه و پیشرفت فعالیت‌های واحدهای صنعتی و تولیدی دارد و به همین جهت با نیازسنجی‌هایی که صورت پذیرفته آموزش‌های مختلف بصورت مستمر برای صنعتگران انجام می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه سوم امسال 65 دوره آموزشی برای یک‌هزار و 654 نفر به میزان 17 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده که رقم 9 ماهه اول امسال را به تعداد 167 دوره آموزشی برای 4 هزار و  927 نفر به میزان  49هزار و 517 نفر ساعت مجموع آموزش در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌رساند.

علیخواه ادامه داد: هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان واحدهای صنعتی و آشنایی با مقررات داخلی و بین‌المللی است که توسط این دوره‌ها و مشاوران صنعتی آموزش داده می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جزو سیاست‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی بوده تا صنعتگران با استفاده از این دوره‌ها سطح توانمندی خود را افزایش داده و از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند.

وی در پایان گفت: این دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقا مهارت شاغلان واحدهای صنعتی، توسعه بازار موضوعات مدیریتی، منابع انسانی، HSEE و کارآفرینی برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز