خبرگزاری کار ایران

بر اساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه استان؛

حل اختلاف‌نظر بین ارتش و شهرداری‌مشهد در جلسه امروز/ بلوار نماز بازگشایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۵۵

دبیر ستاد تدابیر ویژه استان خراسان رضوی از حل اختلاف‌نظر بین ارتش و شهرداری‌مشهد در جلسه امروز این ستاد خبر داد و گفت: با توافق انجام شده بلوار نماز به‌سرعت بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان در این زمینه افزود: موضوع اختلاف شهرداری‌مشهد و ارتش بر بازگشایی بلوار نماز در جلسه امروز ستاد تدابیر ویژه استان با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط یعنی فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق و شهردار مشهد طرح و بررسی شد.

وی عنوان کرد : بر این اساس طی این نشست موارد اختلافی مرتفع و مقرر شد شهرداری مشهد بندهای مورد نظر ارتش در توافق اولیه را اجرایی کرده و این بلوار با کمک ارتش بازگشایی شود.

 وی تصریح کرد: مصوبه ستاد تدابیر ویژه ارتش پیرامون بازگشایی بلوار نماز بلافاصله امروز ابلاغ شده و امید است به زودی شاهد بازگشایی این مسیر باشیم.

کلنگ اجرایی بلوار نماز در ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 به زمین خورد، این بلوار با هفت کیلومتر طول از پارک خورشید شروع می‌شود و پس از تقاطع با بلوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌رسد.

 هم اکنون بخشی از پروژه بلوار نماز به دلیل اختلاف نظر شهرداری و ارتش، به‌رغم پایان عملیات ساخت هنوز بهره برداری نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز