خبرگزاری کار ایران

رئیس نظام پزشکی استان البرز هشدار داد:

برخورد نظام پزشکی با شبکه‌های فساد اختاپوسی در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۰۳

رئیس نظام پزشکی استان البرز ضمن تاکید بر کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان، از برخورد جدی این سازمان با شبکه‌های فساد اختاپوسی و مافیایی در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا خرد روستا در جمع خبرنگاران، گفت: کاستی های جدی در حوزه درمان استان وجود دارد که بخشی از آن به کمبود امکانات و بخش مهمی به سوء مدیریت سلامت در استان بر می‌گردد و اکنون شبکه های مافیایی در استان وجود دارند که در مقابل اصلاح مقاومت می کنند. 

خرد روستا ادامه داد: به نظر می رسد هر بار سازمان نظام پزشکی با هماهنگی نهادهای قضایی و مسولان ارشد استان، برای احقاق حقوق مردم و با رویکردی عادلانه در مسیر اصلاح گام بر می دارد، حاشیه سازی ها و تهدیدها و و باند بازی‌ها شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم خبر دار شدیم که شیطنت‌های جدی و برنامه‌ریزی شده ای برای جلوگیری از اقدامات اصلاحی طراحی شده است.

رئیس نظام پزشکی کرج در ادامه و در پاسخ به این سئوال که کدام بخش‌های بیمارستانی بیشترین شکایت را دارا هستند، گفت: بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام طی یک سال اخیر در حوزه بیماران بستری مربوط به بخش دولتی بوده است.

خرد روستا ادامه داد:نظام پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت برخورد با دانه درشت‌ها، بدنبال برخورد با شبکه های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت است و در این مسیر پیام معظم له و قوانین مربوطه محور کار است.

رئیس نظام پزشکی کرج در پایان ضمن هشدار به سنگ اندازان حوزه اصلاح سلامت در استان گفت: بنا نداریم با پرونده‌سازی برای پزشکانی که از حمایت‌های رانتی برخوردار نیستند و با چشم پوشی بر یک اقلیت قدرتمند متخلف، خسارات اخلاقی و قانونی مجموعه ای را فدای آمارسازی کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز