خبرگزاری کار ایران

در نشست اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد مطرح شد؛

انتقاد معاون استاندار لرستان از برخی اعضای شورای شهر خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۱۰

معاون استاندار لرستان با انتقاد از عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد در جلسات عمرانی گفت: عمران و آبادانی شهر و روستاهای لرستان برای تیم مدیریتی لرستان مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمد مرادپور در نشست اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد گفت: برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد نسبت به جلسات معاونت عمرانی که برای عمران شهر گرفته می شود، بی‌تفاوت هستند.

 وی اظهار داشت: تنها سه عضو سجاد بابایی، اردشیر دریکوند و ولی الله رستمی از اعضای شورای شهر خرم آباد در این جلسه حضور دارند که جای سوال دارد، چراکه در گذشته اعضا پیگیری برگزاری جلسات عمران شهری بودند، اما اکنون بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی شهر و روستاهای لرستان برای مسئولان ارشد استان مهم است، افزود: تاکنون هیچگونه مداخله ای در تصمیمات شورای شهر و شهرداری نداشته ام اما برخی از اعضای شورا شهر بدون اطلاع شرکت نکرده اند که گزارش عدم حضور اعضای شورای را به استاندار لرستان اعلام خواهم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه سیاسی کاری بلد نیستم و برای توسعه و آبادانی خرم آباد تلاش خواهم کرد ادامه داد: فعالیت های عمرانی جای حزب بازی نیست و با سیاست کاری ها ارتباطی ندارد، باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند.

مرادپور اضافه کرد: اخیرا در دیدار با اعضای شورای شهر بروجرد قرار بود اختلافات را از بین ببریم، اما به آنها گفتم اختلاف شما باعث مشکلات برای این شهر شده است.

وی افزود: یک روزی با مردم مسایل و مشکلات را در میان می گذارم و امکان ندارد از قصورات گذشت کنم و در حوزه کاری خود کوتاه نخواهم آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه با نزدیک شدن به ایام نوروز باید مشکلات شهری برطرف شود.

مرادپور ادامه داد: محور تصمیم گیری باید شهردار باشد، چراکه مصلحت شهر را شهرداری و تیمش می داند و باید او را کمک کنیم.

وی بیان کرد: باید استاندار لرستان را برای توسعه شهری همراهی کنیم تا اتفاقات خوبی را در استان رقم بزنیم و امیدواریم در زمان دکتر خادمی رودخانه خرم آباد را که مطالعات آن انجام شده ساماندهی کنیم.

وی افزود: ایده شهر شب را مطرح کرده ایم که قرار بود بین پل شهدا و پل دارایی زاده خرم آباد اجرا شود که می تواند بر جاذبه شهری نقش بسزایی داشته دارد.

مرادپور اظهار داشت: ساماندهی چشمه ها، شهر بازی، برج دو قلو خرم آباد باید تعیین تکلیف شود، همچنین دریاچه کیو را باید به دریاچه شاپوری با جاذبه گردشگری وصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک تا پایان سال آینده حتما آزاد خواهد شد، همچنین سرویس های بهداشتی شهری، پارک ها، هتل صخره ای در خرم آباد باید ساماندهی شوند.

ایشان ادامه داد: بهترین فرصت برای باز آفرینی شهری است چراکه شعار دولت دوازدهم می باشد و باید تمام وقت به این مورد توجه کنیم، کوی علی آباد خرم آباد در صورت ساماندهی بسیار مفید خواهد بود.

مرادپور اضافه کرد: برنامه اجرایی و زمانبندی مشکلات موجود شهری که می توان آنها را سریع برطرف کرد، توسط شهردار خرم آباد باید ارایه شود.

انتهای پیام/
الهیار محمودی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز