خبرگزاری کار ایران

اسفندیار احمدی‌منش:

سازمان ملی جوانان باید دوباره احیا شود/ با جوان نمی‌شود آمرانه و دستوری رفتار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۲۴۳

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست سرپرست محترم فرمانداری شهرستان شیراز و با حضور رؤسا و مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به ریاست اسفندیار احمدی‌منش، سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد، سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز ضمن خیرمقدم به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر روسای ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران را در سانحه واژگونی اتوبوس تسلیت گفت.

احمدی‌منش گفت: براساس نظر کارشناسان سازمان ملی جوانان باید مجدد احیا شود و وظیفه‌ی خود را بهتر از قبل انجام دهد. مقوله خطرات و فرصت‌ها باید مدنظر تمامی متولیان امر قرار بگیرد. تمرکز بر حداقل فرصت‌ها و حداکثر تهدیدها بسیار ضروری است و باید تصمیم‌گیری‌ها به‌دلیل وجود آسیب‌های اجتماعی موجود با توجه به حداکثر تهدیدها صورت پذیرد.

وی افزود: جدی نگرفتن تهدیدات و خطرات در حوزه جوانان می‌تواند ضربات سنگینی را به جامعه وارد کند. امروزه شاهدیم که خطرات و تهدیدات از طریق تکنولوژی‌های جدید وارد خانه‌ها شده است. یکی از مشکلات عدم همگامی متولیان با شرایط روز جامعه برای ارائه راهکارهای جدید و کارامد در حوزه جوانان است. با جوان نمی‌شود آمرانه و دستوری رفتار کرد، جوان مطالبات و نیازهایی دارد، و به واسطه گذر از مرحله نوجوانی به جوانی، مسائل روحی و روانی خاص خود را دارد. مدیریت اوقات فراغت این گروه سنی می بایست بیش از پیش مدنظر قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: حوزه ورزش و جوانان که دبیر این مجمع هست می بایست با بهره گیری از ظرفیت های تمامی دستگاه ها، برنامه های اجرایی، راهبردی وعملیاتی خود را بصورت مدون ارائه کند تا فرمانداری شیراز بتواند همکاری لازم را در تخصیص بودجه 98 بکاربگیرد. مملکت در آینده نیازمند انتخاب مدیرانی از میان جوانان امروز می باشد، ضروریست که تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

ایشان در پایان با گلایه از عدم حضور مدیران برخی از ادارات شهرستان در این مجمع افزودند: با تمامی احترامی که برای سایر شرکت کنندگان داریم، ازین پس می بایست صرفا مسئولین دستگاه ها در ستاد ساماندهی امور جوانان شرکت کنند، چون ممکن است کارشناس یا مسئول مربوطه قدرت تصمیم گیری در برخی مسائل را نداشته لذا حضور مدیر دستگاه الزامیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز