خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راهداری خبر داد:

فردا ؛ هوای گلستان نیمه ابری توام با بارش خفیف / رفت و آمد در جاده‌های ‌کوهستانی فقط با زنجیر چرخ میسر است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۹۱

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: جاده‌های گلستان لغزنده است و نیاز است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر برانند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بیکی گفت: جاده‌های کوهستانی خوش ییلاق آزادشهر به شاهرود سمنان ، توسکستان گرگان به شاهرود در سمنان و درازنوی کردکوی برف می بارد و مه آلود است.

وی در ادامه گفت:  با آغاز  بارش برف از دیشب راهداران عملیات نمک‌ و شن ‌پاشی در جاده‌های کوهستانی را انجام داده‌اند.

بیکی گفت: در جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی  نیز بارش باران گزارش شده و دیگر جاده‌های استان  نیز مه آلود و به سبب باران ساعات گذشته لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط کامل برانند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از رانندگان خواست هنگام رفت و آمد در جاده‌ها به ویژه جاده‌های کوهستانی از سلامت امکانات گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و لباس گرم همراه داشته باشند.

وی هم چنین افزود: به سبب انجام عملیات راهسازی در محور اولنگ رامیان به شاهرود در سمنان این مسیر بسته است و رفت و آمدهای محلی تا سه راه کشکک و رضی امکان پذیر است.

در طرح زمستانه راهداری گلستان ،  24 گروه راهداری با  163 خودرو سبک و سنگین آماده باش است.

محمد‌رضا رحمان‌نیا معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی گلستان نیز گفت: پیامد ورود سامانه سرد و بارشی  از پنج‌شنبه شب گذشته به استان  بارش برف در جاده‌های کوهستانی، بارش باران، مه‌آلودگی و وزش باد  نسبتا شدید است.

وی در ادامه گفت:  این سامانه امشب گلستان را ترک می‌کند.

رحمان‌نیا گفت: پیش‌بینی می‌شود فردا هوای گلستان نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با بارش پراکنده و خفیف همراه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز