خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فداء خبر داد:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در کرمان/ سارق باطری خودروهای سنگین به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۶۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق سیم و کابل برق با کشف 6 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا فداء افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این رابطه ماموران کلانتری 12 با انجام کار اطلاعاتی یک‌نفر مظنون به سرقت را شناسایی و وی را پس از اطمینان از دست داشتن در این سرقت‌ها دستگیر کردند.

سرهنگ فداء بیان داشت: این فرد پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 6 فقره سرقت اعتراف کرد و از مخفیگاهش نیز مقدار قابل توجهی انواع سیم و کابل برق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی این سارق به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: سرقت تجهیزات برق رسانی علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهر و شهروندان یک عمل بسیار خطرناک است که در برخی نقاط موجب حادثه و مرگ افراد نیز شده است.

دستگیری سارق باطری خودروهای سنگین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف 10 فقره سرقت باطری خودروهای سنگین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری از خودروهای سنگین در حاشیه شمال شهر کرمان، ماموران کلانتری 14 دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند، تصریح کرد: در این رابطه ماموران کلانتری 14 موفق شدند یک سارق را هنگام سرقت باطری از یک دستگاه کامیون دستگیر کنند.

سرهنگ فداء بیان داشت: این سارق در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته به 10 فقره سرقت باطری خودروهای سنگین به ارزش بیش از 150 میلیون ریال اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پارک خودرو در پارکینگ‌های عمومی و نقاط مناسب و تجهیز آنها به وسایل بازدارنده مانند دزدگیر از موارد پیشگیری از سرقت است که تاکید می‌شود مورد توجه شهروندان قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز