خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان تاکید کرد:

لرستان ظرفیت سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: استان لرستان ظرفیت سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی را دارد و زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری در آن فراهم است.

 به گزارش‌ ایلنا از لرستان، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در جلسه دیدار هلدینگ تلاشگران اقتصاد پایدار که جهت بررسی واگذاری اجرای پروژه های زیربنایی استان به بخش خصوصی در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های مناسبی برای کار کردن و ورود بخش خصوصی است، گفت: کار کردن در لرستان نسبت به استان‌های دیگر به خاطر دسترسی ترانزیتی و چهارفصل بودن آب و هوای آن راحت‌تر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسبی مانند ایجاد سدها، راه‌ها، راه آهن، آزادراه و غیره باعث شده که بیشتر پروژه‌های استان لرستان ظرفیت سرمایه گذاری را داشته باشند.

مرادپور خاطرنشان کرد: ما آمادگی ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف را در استان لرستان داریم و با تمام توان از سرمایگذاران حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت ها باید توجیح فنی و اقتصادی طرح ها را مورد بررسی قرار داده تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

در این جلسه مقرر شد، ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های آب منطقه ای استان، راه شهرسازی و ...پروژه های که قابلیت سرمایه‌گذاری را دارند، به معاونت عمرانی استانداری معرفی کنند.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز