خبرگزاری کار ایران

سردار میرفیضی مطرح کرد:

کلاهبردار میلیاردی زمین‌های رامسر چگونه به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۹۷

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی خبر داد که حدود 10 میلیارد تومان از ایرانیان خارج از کشور برای فروش زمین در رامسر کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش ایلنا، سردار سید محمود میرفیضی گفت: دستگیری این فرد پس از دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یکی از خریداران زمین از شهروندان در رامسر در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی توضیح داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد با جلب اعتماد و خرید ملک و زمین‌های میلیاردی، بخشی از وجه زمین خریداری شده را با تنظیم مبایعه‌نامه پرداخت می‌کرد و وعده پرداخت بقیه را هنگام تنظیم و انتقال سند به فروشنده می‌داد ولی پس از تنظیم وکالت‌نامه با سرقت اسناد از محل متواری می‌شد و در فرصتی مناسب با استفاده از وکالت‌نامه‌ای که در اختیار داشته ملک مورد معامله را به افرادی در خارج از کشور می‌فروخت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزلش تعدادی وکالت‌نامه، سند و مبایعه‌نامه کشف شد. متهم تاکنون به پنج فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ 100 میلیارد ریال اعتراف کرده است.

سردار میرفیضی با اشاره به شیوه‌های متقلبانه افراد شیاد و کلاهبردار در جعل اسناد و مدارک، به شهروندان هشدار داد در انجام معاملات ملکی، خرید و فروش و همچنین صدور چک و مدارک هویتی، مراقب باشند و کارهای‌شان را از طریق مراکز رسمی و مورد تایید انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز