خبرگزاری کار ایران

در جلسه تودیع و معارفه مطرح شد:

شهبازی: قطار توسعه البرز با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد/کولیوند: لزوم رسیدگی به معیشت مردم

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۳۸

استاندار البرز با بیان اینکه به‌عنوان نماینده عالی دولت در البرز باید پاسخگوی نظام باشم، گفت: با اهتمام ویژه‌ای تلاش کنیم که برای البرز 3 میلیون نفری با رنگین کمانی از اقوام، نماینده شایسته‌ای از سوی دولت و نظام باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق و حضور مسئولان استانی و کشوری در این نشست افزود: رییس جمهوری به مسائل حوزه‌های مختلف البرز اشراف کافی داشته و بار مسئولیت سنگینی را بر عهده من گذاشتند.

وی ادامه داد: براساس اعتقاد استاندار سابق به مدیریت مشارکتی، از زمان حضور در البرز راهبردهای لازم را مورد بررسی قرار دادیم و اکنون نیز با نگاهی دقیق به موضوعات استان، تکالیف به درستی مشخص است.

شهبازی با بیان اینکه به‌عنوان نماینده عالی دولت در البرز باید پاسخگوی نظام باشم، گفت: باید با اهتمام ویژه‌ای تلاش کنیم که برای البرز 3 میلیون نفری با رنگین کمانی از اقوام، نماینده شایسته‌ای از سوی دولت و نظام باشیم.

وی افزود: امانتداری، مشی اعتدال و پاکدستی از جمله انتظارات وزیر کشور در این انتصاب بوده که این امور مهم را سرلوحه خدمتگزاری خود در البرز می‌کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز، مدیران و نیروهای پرتوان و فعالی دارد که قطار توسعه استان را به حرکت درآورده‌اند و از این پس نیز این شتاب بیشتر خواهد شد.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف اعم از تولید، اشتغال، کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، افزایش اعتماد عمومی، تقویت سرمایه انسانی و تحقق منشور حقوق شهروندی در البرز برنامه محور عمل خواهیم کرد.

شهبازی افزود: در استان براساس اسناد بالادستی، سند برنامه ششم، قانون برنامه سال 98 و سایر دستورالعمل‌ها، با اتحاد، وفاق و حفظ کرامت انسانی گام برمی‌داریم و در این راستا از تمامی تریبون‌ها برای اطلاع‌رسانی از عملکردها بهره برداری می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حفظ و تعمیم امنیت استان همچنان مقتدرانه اقدام می‌کنیم، عنوان کرد: در این رابطه با هم‌افزایی و هم‌پوشانی تمامی مسئولان حوزه نظم و امنیت به تحقق اهداف می‌پردازیم.

استاندار البرز با عنوان ابنکه جلسات ستاد تنظیم بازار، رفع موانع تولید و شورای اشتغال در استان با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: هماهنگی و انسجام تمامی دولتمردان در البرز وجود دارد و این امر تداوم و تقویت خواهد شد.

مسئولان از وعده و وعید بپرهیزند

آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار پیشین و جدید البرز، گفت: دشمنان نظام در طول 40 سال دنبال بدنامی ایران و آسیب رساندن به نظام هستند در صورتی که نباید فراموش کنند مردم همیشه حامی انقلاب اسلامی کشورشان، هستند.

وی افزود: استان البرر در حوزه تولید، کشاورزی و صنایع دیگر پتانسیل‌های خوبی دارد که و مسئولان باید تلاش کنند که این ظرفیت به ثمر برسد و با توجه به اهمیت اشتغال و تولید، سیاست‌های خود را هم راستا با نام منتخب سال کرده و مردم را نسبت به آن امیدوار کنند. 

آیت الله همدانی گفت: با توجه به لزوم استفاده از نیروی انسانی متخصص و پاکدست، لازم است، مدیران با در نظر گرفتن نیروهای متخصص راه را برای سوء استفاده دشمنان برخی ببندند و نباید با وعده‌ و وعید، مردم را از نظام ناامید کنند لذا شایسته است با احقاق  امور به حق مردم را با نظام همراه کنند.

لزوم توجه به معیشت مردم

محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا این جلسه تودیع و معارفه، ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدعلی نجفی که در راستای تولید و اشتغال، تصمیمات خوبی اتخاذ کرد، گفت: استان البرز در مسیر تردد چندین استان، موقعیت ویژه دارد و تلاش برای اتمام پروژه‌های آزادراه تهران-شمال و بزرگراه همت از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری خواهد کرد. 

وی با اشاره به لزوم مدبریت مصرف آب دو سد کرج و طالقان و جلوگیری از هدررفت آب‌های زیرزمینی، ادامه داد: رسیدگی به وضع اقتصاد و اشتغال مردم با توجه به اتفاقات اخیر حائز اهمیت است و در این بین رسیدگی به امور نسل جوان و اشتغال آنها، تاکید می‌شود.

وی گفت: دشمنان 40 ساله نظام در صدد ایجاد مشکلات اقتصادی کشور هستند و اگر وحدت بین مدیران و مسئولان ایجاد شود، مردم هم امیدوار خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز