خبرگزاری کار ایران

در پی اقدامات‌انساندوستانه به زلزله‌زدگان‌کرمانشاه؛

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهداء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۷۵

عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از اهداء تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهاب تجری عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: مراسم اهدای این تندیس برای فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه یکسال اخیر در مناطق زلزله زده کرمانشاه، ۳۰ آذر با حضور علی دایی در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود.

تجری با اشاره به اینکه امسال علاوه بر یک شخصیت ملی، به یک نهاد استانی نیز این تندیس اهداء خواهد شد، گفت: در این مراسم تندیس مهر حقوق بشر محلی را به جمعیت امام علی (ع) اهداء می‌کنیم.

وی یادآورشد: کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از سال ۹۱ تاکنون هر ساله مراسم اهداء تندیس مهر حقوق بشر را با اهداء این تندیس به یکی شخصیت‌های ملی که فعالیت‌های بشردوستانه قابل توجهی داشته اند، برگزار کرده است.

تجری افزود: از جمله شخصیت‌هایی که تاکنون این تندیس به آن‌ها اهداء شده می‌توان به پرویز پرستویی، شهرام ناظری، دکتر جمشید ممتاز؛ استاد برجسته حقوق و کلانتر هرمزی؛ متخصص زیبایی که تیمش در شهر‌های مختلف ایران جراحی رایگان زیبایی افراد نیازمند را انجام می‌دهند، اشاره کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز تندیس مهر حقوق بشر به مردم ایران اهداء شد که این تندیس اکنون در موزه صلح ایران نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز