خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت؛

عملکرد رشت در اشتغالزایی راضی‌کننده نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۱۹

فرماندار شهرستان رشت گفت: عملکرد شهرستان رشت در زمینه اشتغالزایی راضی‌کننده نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مؤمنی‌زاده در جلسه کمیته کارگروه اشتغال شهرستان رشت اظهار داشت:‌ براساس گزارشات و آمارهای اعلام شده سهم جذب اعتبارات اشتغالزایی شهرستان رشت مطلوب نبوده بنابراین باید این رویه هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های مربوطه بویژه برخی بانک‌ها در شهرستان رشت در حوزه جذب تسهیلات اشتغال رضایت‌‌بخش نیست، عنوان کرد:‌ باید با تلاش مضاعف روند جذب تسهیلات اشتغال در شهرستان رشت تسریع وعقب ماندگی‌ها جبران شود.

مؤمنی‌زاده ضمن انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها و بانک‌ها درباره اشتغال، ابراز داشت:‌ از وضع موجود گله‌مندم و انتظار دارم با تلاش جمعی هرچه سریع‌تر این وضعیت متحول شود.

وی در این جلسه عنوان کرد:‌ میزان اعتبار بخش اشتغال روستایی 93 میلیارد و 853 میلیون تومان است که از این میزان 52 میلیارد و 934 میلیون تومان آن سهمی است که در مرحله نخست به شهرستان رشت تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار رشت سهم اعتبارات جذب شده شهرستان را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از 52 میلیارد و 934 میلیون تومان سهم تخصیص پیدا کرده شهرستان رشت تاکنون در مرحله نخست 36 میلیارد و 118 میلیون تومان آن یعنی معادل 68 درصد اعتبارات جذب شده است.

وی درباره اعتبارات تخصیص پیدا کرده و جذب شده شهرستان رشت در حوزه اشتغال فراگیر بیان داشت: سهم شهرستان رشت در حوزه اشتغال فراگیر 222 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز