خبرگزاری کار ایران

سردار قاسمی خبر داد:

متلاشی شدن 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر در نقاط مرکزی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۹۷

فرمانده انتظامی استان سمنان از متلاشی شدن 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر با کمک پلیس استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار روح‌الامین قاسمی به خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان یک تن و 150 کیلوگرم تریاک از این 2 باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.

وی اظهار داشت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با استان کرمان، 435 کیلو و 500 گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان 714 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد. با تحقیق و اقدام‌های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت 2 باند مسلح درباره قاچاق محموله‌های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری‌های گسترده ماموران پلیس اعضای این 2 باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند. با انهدام این 2 باند قاچاق مواد مخدر، 6 قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی فشنگ کشف شد.

سردار قاسمی، هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، عملیات منسجم، برنامه‌ریزی هدفمند و هدایت شده را عامل موفقیت در این عملیات عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: عزم ملی و نقش آفرینی تمام نهادها و سازمان‌ها و آحاد مردم در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر ضرورتی اجتناب ناپذیر است و بی‌توجهی به این مهم، زمینه‌ساز بروز انواع جرایم و ناهنجاری هاست.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس در سراسر کشور به‌منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون سازمانی خود را تقویت کرده و اکنون این تعامل در اوج قراردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز