خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد:

صدور 275 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در 8 ماهه سال 97

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۵۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از صدور 275 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان طی 8 ماهه سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهارداشت: طی 8  ماهه سال 97، 275 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 16311 میلیارد ریال و اشتغال 6087 نفر در استان صادر شده است.

وی افزود: در بین پروانه های صادره در 8 ماهه سال جاری در استان، بخش ساخت فلزات اساسی با اختصاص 6386ریال ( 39درصد از کل سرمایه گذاری)، بیشترین سهم  و بخش سایرمحصولات کانی غیرفلزی 5574 (34درصد از کل سرمایه گذاری )  رتبه دوم و  محصولات ازلاستیک وپلاستیک با اختصاص 1040 ریال ( 7درصد از سرمایه گذاری ) رتبه سوم را در بین صنایع داشته است.

علیرضایی تصریح کرد: پروانه های بهره برداری صادر شده در استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و اشتغال به ترتیب   49 و 22 درصد رشد داشته است.

وی گفت: خراسان رضوی با 5662 واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری بالغ بر 16.8 هزار میلیارد تومان و اشتغال حدود 194 هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال پس از استانهای تهران و اصفهان رتبه سوم و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه پنجم (بعد از استانهای هرمزگان ، اصفهان، تهران، خوزستان) قرار گرفته است .

وی افزود: در حال حاضر 7 درصد تعداد واحدها، 6 درصد سرمایه‌گذاری کل کشور و 8 درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز