خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

اجرایی شدن اغلب مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی استان

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۶۶

استاندار لرستان گفت: اغلب مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی استان اجرایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از اصلی‌ترین دستور کارها، گزارش جذب دستگاه‌های اجرایی از ردیف‌های شناور ملی بود که ارائه شد.

وی در ادامه افزود: اعتباراتی در اختیار وزارت‌خانه‌ها وجود دارد که از قبل سهم استان‌ها یا نوع پروژه‌ها در آن مشخص نیست و جذب آن بستگی به پیگیری‌های بعدی توسط دستگاه‌های استانی دارد.

استاندارد با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه در این ردیف‌ها دیده شده است، گفت: بر اساس مدل توزیع این منابع باید بر مبنای مساحت و جمعیت سهم استان را محاسبه کرد و ما می‌توانیم نزدیک دو یا سه درصد این منابع را جذب کنیم.

وی افزود: با این وجود محاسبه کردیم ۵ درصد این منابع را جذب کنیم، این درصد چیزی حدود ۶۰۰ و ۳۴ میلیارد تومان است، البته این مهم در صورتی ممکن است که پول‌ها را در سطح ملی و صددرصدی بدهند و همه ردیف‌های آن توزیع استانی داشته باشد.

دکتر خادمی با اشاره به گزارش امروز گفت: دستگاه‌ها بخشی از منابع را توانستند جذب کنند و برای باقی آن تا پایان اسفند فرصت دارند تا جهت تخصیص اعتبارات اقدامات لازم را انجام بدهند و باید جمع بندی نهایی را به ما ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش کمیته‌های فرعی شورای برنامه ریزی و توسعه استان نشان می‌دهد اغلب مصوبات آنها اجرایی شده است و زمین لازم چند طرح سرمایه‌گذاری برای تغییر کاربری آنها داده شد که چند مورد دیگر نیز به لحاظ توجیهی مشکل دارند و قرار شد بیشتر بررسی شوند.

 

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز