خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه خبرداد:

انجام ۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان اشنویه

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۱۶

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشنویه گفت: در ۸ ماهه امسال، نزدیک به ۳ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در اشنویه صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، ابوبکر یوسفی با اشاره به اینکه در ۸ ماهه امسال، از تعداد ۲ هزار و ۹۳۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۱۰۱ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز ۵ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در ۸ ماه سال‌جاری ۶۵۰ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی و تعاون روستایی صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشنویه بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۶۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۲۰ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۴۷۹۰۰۰۰ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

یوسفی افزود: همچنین تعداد ۲۳۱ مورد بازدید از واحد‌های تولیدی صنعتی شهرستان اشنویه صورت گرفت.

وی ادامه داد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز