خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی رخ داد؛

مسمومیت، ۴۵ نفر از اهالی شهر گوگ تپه مهاباد را روانه بیمارستان کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۵۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۴۵ نفر از اهالی شهر گوگ تپه این شهرستان به علت علایم ناشی از مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کردند.

به گزارش ایلنا، سامرند مرزنگ گفت: این افراد با علایم مسمومیت شامل اسهال و استفراغ به مرکز بهداشت و درمان شهر گوگ تپه مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: چهار نفر از آنان نیز برای مداوای بیشتر به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مراجعه کردند که سه نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا و یک کودک خردسال بستری شدند.

مرزنگ گفت: نمونه برداری از افراد بیمار انجام و برای بررسی علت مسمومیت به آزمایشگاه ارسال شد.

وی از اهالی شهر گوگ تپه خواست تا زمان مشخص شدن علت مسمومیت، مسایل بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و در صورت داشتن علایم مسمومیت به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

ایرج شجاعی، فرماندار مهاباد نیز از تشکیل کمیته ویژه حقیقت یاب برای بررسی علت مسمومیت این افراد خبر داد و گفت: تیم‌های بهداشت محیط و حرفه مرکز بهداشت نیز در این شهر مستقر هستند.

به گفته برخی منابع محلی بیشتر افرادی که مسموم شدند به یک میهمانی دعوت بودند و پس از بازگشت دچار علایم مسمومیت شدند.

گوگ تپه از اردیبهشت سال ۱۳۹۶ از روستا به شهر تبدیل شد و با هفت هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری شمال مهاباد و در مسیر مهاباد- میاندوآب واقع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز