خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبرداد:

شمار مصدومان زلزله کرمانشاه به ۷۲۹ نفر رسید/ توزیع چادر و بسته موادغذایی/ تهیه فهرست واحدهای صدرصد تخریبی

کد خبر : ۶۹۵۹۴۶

استاندار کرمانشاه ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی و اقدامات انجام شده به زلزله زدگان کرمانشاه، شمار مصدومان زلزله شب گذشته این استان را ۷۲۹ نفر اعلام کرد.

‌به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند اظهار داشت: در پی زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته در استان کرمانشاه تاکنون ۷۲۹ نفر به مراکز درمانی مناطق زلزله زده مراجعه کرده‌اند.

بازوند افزود : از این تعداد 37 نفر برای مراقبت‌های بیشتر به مرکز استان اعزام شدند و تنها 18 نفر از آنها بستری شده اند و تحت مراقبت هستند و مابقی همگی سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: جلسه مدیریت ستاد بحران صبح امروز در شهرستان قصر شیرین برگزار شد و تصمیمات و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه های مختلف در  این زمینه صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شخصا از 4 صبح به اتفاق مدیران استانی از تمامی روستاهای زلزله زده بازدید کردم و در جریان میزان و جزئیات خسارت های زلزله قرار  گرفتم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در بحث توزیع چادر به مناطق زلزله زده امشب چادرها را در بین زلزله زدگان توزیع خواهیم کرد و همچنین مقرر شد یک پک 72 ساعته مواد غذایی در اختیار این افراد قرار گیرد.

بازوند افزود: برای اسکان موقت قرار است بنیاد مسکن تا صبح فردا فهرستی از خانواده‌هایی که واحدهای مسکونی آنها با صد درصد خرابی روبرو شدند و واجد اسکان موقت هستند را در اختیار استانداری قرار دهد و با هماهنگی وزارت کشور بحث اسکان موقت این خانواده ها انجام شود.

وی گفت: برق و آب تمامی مناطق این شهرستان‌ها در همان ساعات اولیه زلزله با همکاری امدادگران وصل شد و مشکلی از این نظر در شهرهای سرپل ذهاب و قصرشیرین وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز