خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری شهرستان خمین مطرح شد؛

اتمام حجت فرماندار خمین برای برخورد نامناسب با ارباب رجوع

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۹۷

فرماندار خمین گفت: هیچگونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایلنا، احمد طهرانی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری خمین برگزار شد، گفت: هیچگونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست و با خاطیان برخورد می‌شود.

طهرانی افزود: مدیران و کارمندان ادارات نباید با برخورد نامناسب باعث نارضایتی و دلسردی مردم شوند.

وی همچنین با اشاره به همکاری مسئولان به ویژه بانک‌های عامل برای رفع مشکل بیکاری در شهرستان اضافه کرد: دولت با تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال روستایی و فراگیر در صدد رفع این مشکل و توسعه اشتغال است.

حجت الاسلام حسینی‌پور امام جمعه خمین هم در این جلسه گفت: خدمت به مردم در اسلام بسیار مورد تاکید واقع شده است و پیگیری نیازها، خواسته‌های به حق و راهنمایی ارباب رجوع باید رسالت مسئولان باشد.

حجت الاسلام حسینی‌پور افزود: فلسفه وجودی مسئولان اجرایی، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و در سایه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان اجرایی است که مسائل و مشکلات هر شهرستانی حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز