خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی در استان گلستان به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۳۴

رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان از بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی استان به چرخه تولید از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان، دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: مشکلات صاحبان این واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و پس از دسته‌بندی برای حل آن در چارچوب قانون با دستگاه‌های اجرایی مربوط و بانک‌ها رایزنی شد.

هاشمیان گفت: در یک مورد از پرونده‌های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک‌ها، تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی‌آباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن ۴۵ کارگر آن جلوگیری شد.

رئیس‌ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان گفت: ممنوعیت توقیف واحد‌های تولیدی، راه‌اندازی شعب رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در دادسرا‌ها، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره‌های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی است.

هاشمیان در پایان افزود: به منظور تامین سرمایه مورد نیاز برای واحد‌های تولیدی هم، وصول معوقات بانکی به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز