خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا:

رویکرد بیمارستان سیدالشهدای یزد ارائه خدمات باکیفیت است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۰۸

رئیس بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا یزد با اشاره به بهره مندی از بهترین تجهیزات در این مرکز درمانی گفت: رویکرد بیمارستان سیدالشهدا خدمت رسانی با بهترین کیفیت است.

دکتر مرتضی مناقب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نیت خیر شهید آیت الله صدوقی در احداث این مرکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی به بهترین شکل ادامه داد: رویکرد بیمارستان سیدالشهدا نیز خدمت‌رسانی با بهترین کیفیت به بیماران به ویژه قشر محروم جامعه است که همواره مورد تاکید و عنایت شهید صدوقی و مرحوم شیخ محمدعلی صدوقی بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان همواره از تجهیزات پزشکی روز بهره‌مند بود، ادامه داد: اولین مرکز ccu در بخش‌خصوصی در این بیمارستان راه‌اندازی شد ضمن اینکه امام جمعه فقید یزد نیز تاکید زیادی بر استفاده از تجهیزات نوین و با کیفیت داشتند تا به مردم نیز خدمات بهتر و با کیفیت تری ارائه شود.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا با بیان اینکه تجهیزات این بیمارستان همواره از اولین‌ها بوده ادامه داد: با دید وسیع و نیت خیری که امام جمعه فقید یزد و اعضای هیات مدیره در گذشته نسبت به این مرکز درمانی داشتند بخش‌های مختلف راه‌اندازی شد و رنج سفر همشهریان به استان‌های همجوار برای درمان کم شود.

وی بیان داشت: امید است برای توسعه بیمارستان و تکمیل فازهای بعدی نیز با حمایت‌های مسئولان ارائه خدمات را بهتر از گذشته داشته باشیم و آنچه که نیت خیر بنیانگذاران و واقفان بوده را دنبال کنیم و یادگارهایی که از افراد خیر بجای مانده را برای خدمت به مردم به کار گیریم و نام نیکویی باقی گذاریم.

مناقب با تاکید بر اینکه باید زمینه کارهای خیر را برای بخش خصوصی و خیرین فراهم کرد عنوان کرد: از قدم‌های خیری که برای رفاه و آسایش و اعاده عافیت و سلامت مردم در استان یزد برداشته شده است، ساخت بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) توسط شهید محراب آیت‌الله صدوقی و سایر مراکز درمانی است.

 قرار است در مراسمی در 15 آبان ماه، از حامیان و خیرین این بیمارستان تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز