خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس اعلام کرد:

مصدومیت 31 هزار نفر در استان فارس در 6 ماه اول سال

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۱۳

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: براثر وقوع حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست سال در فارس 31 هزار و 307 نفر مصدوم شدند که افزایش 4 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد مرادیان توضیح داد: در 6 ماه اول امسال بیش از 25 هزار مورد حادثه رانندگی در فارس ثبت شده که 16 هزار و 241 مورد شهری و 91 هزار و 661 مورد بین شهری بوده است.

وی همچنین به افزایش 12 درصدی مصدومان ناشی از حوادث رانندگی برونشهری اشاره و اضافه کرد: در 6 ماه اول امسال 18 هزار و 90 نفر در حوادث شهری و 13 هزار و 217 نفر در حوادث ترافیکی برونشهری مصدوم شده‌اند.

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش 9 درصدی تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی در این مدت نسبت به سال قبل، گفت: تعداد 22 هزار و 311 مصدوم حوادث ترافیکی پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و 8996 مصدوم نیز سرپایی و توسط عوامل اورژانس درمان شده ‌اند.

مرادیان با بیان اینکه تعداد 339 نفر براثر حوادث رانندگی در استان فارس فوت کرده‌اند، گفت: درصد قابل توجهی از تعداد حوادث ترافیکی مربوط به خواب آلودگی راننده و تجاوز از سرعت مجاز بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز