خبرگزاری کار ایران

درخشش تنیسور‌های اصفهانی در جام سناتور

زیرساخت های تنیس استان اصفهان نیازمند توسعه و تجهیز

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۷۹

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: این هیات نیازمند تامین زیر ساخت ها برای برگزاری مسابقات است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، یکی از ورزش‌های مهیج و پرطرفدار در بین خانم‌ها و آقایان تنیس است و اصفهان بعد از تهران رتبه دوم در تعداد بازیکن، داور و زمین تنیس را در اختیار دارد. حضور اصفهانی ها در مسابقات مختلف نشان داده این استان استعداد قابل توجهی در رشته تنیس دارد. در جام سناتور نیز تنیسوران دختر اصفهانی موفق ظاهر شدند و مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به تازگی آکادمی تنیس انقلاب ( هیات تنیس استان اصفهان) میزبان مرحله نهم مسابقات مناطق پنجگانه کشور ( جام سناتور) بود و زهرا زرکش از اصفهان توانست با غلبه بر عسل حاج هادیان دیگر رقیب خود از اصفهان فاتح این مرحله از رقابت‌ها شود  و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

عسل حاج‌هادیان با این نتیجه به مقام نائب قهرمانی رسید و شمیم ساسان پور و مهشید حاجیان از اصفهان نیز به عنوان سوم مشترک این رقابتها دست پیدا کردند.

آماده سازی بسترهای هیات تنیس برای برگزاری رویدادها

رئیس هیات تنیس استان اصفهان با اشاره به ضعف زیر ساخت های موجود در هیات تنیس استان گفت: این مسابقات این دوره از رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد و سعی بر این است تا با برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشوری به ارتقای ورزش بانوان بیشتر کمک کنیم.

فرهاد رحیمی ادامه داد: متاسفانه به زیرساخت های تنیس در ورزشگاه انقلاب که در اختیار هیات تنیس استان است به صورت جدی توجه نشده و تلاش می کنیم در این دوره زمینه های لازم برای تامین زیر ساخت ها و کسب موفقیت های بیشتر تلاش کنیم.

توجه به زیر ساخت ها

لعیا خیام باشی سر داور این دوره از مسابقات نیز اظهار داشت: سطح مسابقات مناطق پنجگانه کشور ( جام سناتور) نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده بود و بازیکنان خوبی در این دوره از رقابتها حاضر شده بودند.

وی که مدت چهار سال است وارد عرصه داوری تنیس شده است، بیان کرد: اصفهان ظرفیت خوبی در عرصه داوری تنیس دارد و به طوری که در دو قشر آقایان و بانوان داورهای خوبی تحویل جامعه تنیس داده است.

خیام باشی در انتقادی به عملکرد گذشته هیات تنیس در دوره های قبل بیان داشت: متاسفانه زیرساخت های هیات تنیس در استان دارای وضعیت مظلوبی نیست که در مثال می توان به زمین های هیات تنیس در ورزشگاه انقلاب اشاره کرد و باور داشت که در دوره های قبل برای تکمیل زیرساختهای این ورزشگاه تلاش مجدانه ایی صورت نگرفته است برای مثال می توان به تجهیزات ورزشگاه اشاره کرد که حتی در ساده ترین سطح در دسترس نیست و برای مسابقات بایستی از مکان های دیگر، تجهیزات را تهیه کنیم.

این دوره از رقابت‌ها با حضور 32 شرکت کننده از نقاط مختلف کشور و با حمایت مالی برج سنتاتور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز