خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز به اختلاف‌نظرهای پیش‌آمده در خانه مطبوعات استان

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۸۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به همزمانی تحریم‌ها و تبلیغات گسترده دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: در این شرایط حساس، رسانه‌های جمعی کشور می‌بایست این تبلیغات را خنثی و بی اثر کنند.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم اظهار داشت: دشمنان امروز با ابزار اقتصادی و فرهنگی هجمه‌های زیادی را علیه کشورمان آغاز کرده اند که نقش اصحاب رسانه برای از بین بردن این هجمه ها بسیار مهم و حساس است.

وی گفت: هجمه تبلیغی دشمن با هدف التهاب در بازارهای ایران تشدید شده و اثراتی نیز داشته است اما رسانه ها داخلی با تحلیل‌های درست میتوانند جامعه را از این التهابات دور نگه داشته و پیشگیری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان داشت:  رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال دیدگاه ویژه‌ای بیان فرموده‌اند و برنامه‌های دولت تدبیر و امید نیز در همین راستا است.

وی افزود: نیاز است که رسانه‌ها درباره این برنامه‌ها و تحقق هر چه بیشتر آنها در جامعه بیشتر از همیشه فعال باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اختلاف نظرهای پیش آمده در خانه مطبوعات البرز اشاره کرد و گفت: این موضوع جزیی با همدلی و همفکری برطرف می‌شود. در صورتی که خانه مطبوعات این دوره آسیب ببیند، خانه‌های بعدی نیز دچار آسیب می‌شوند.

مقدم خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که تا پایان آبان‌ماه امسال عضو خانه مطبوعات شوند از پرداخت حق عضویت معاف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز