خبرگزاری کار ایران

مریم اسماعیلی فرد:

بستر تجاری‌سازی ایده‌های بانوان البرزی در مسیر کسب و کار مهیا است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۶۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای طرح توان افزایی بانوان البرزی در مسیر کسب و کار خبر داد.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی‌فرد در مراسم افتتاح طرح توان افزایی زنان در مسیر کسب و کار، با تاکید بر ضرورت اعمال تمهیدات لازم در راستای توان افزایی بانوان و بویژه زنان سرپرست خانواده و جوانان، اشاره کرد و افزود: طرح توان افزایی زنان در مسیر کسب و کار با حمایت معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری اجرایی شد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و تولید ارزش در قالب یک‌دوره 3 روزه در استان البرز به مرحله اجرا درآمده است.

اسماعیلی‌فرد گفت: بانوان البرزی متقاضی شرکت در این طرح با حضور در کارگاه گروهی از خدمات مشاوره فردی کسب و کار بهره‌مند شدند.

وی افزود: امید است اجرای این طرح گام موثری در راستای ایجاد انگیزه و امید آفرینی در بانوان استان و به خصوص جوانان، باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اضافه کرد: بر این اساس با توجه به تسهیلات مناسبی که دولت در چهارچوب وام‌های اشتغال روستایی، فراگیر و خانگی ارائه می‌دهد، انتظار می‌رود بانوان صاحبان ایده استان بتوانند در مسیر تجاری سازی ایده‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز