خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش‌نشانی تبریز خبرداد:

آتش‌سوزی بر اثر نشت گاز پیک‌نیک/ حریق گسترده‌ در کارگاه کمک فنرسازی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۶۸

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع دو آتش سوزی بر اثر نشت گاز از گلویی پیک‌نیک و حریق گسترده‌ در کارگاه کمک فنرسازی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قلی‌زاده در خصوص این خبر گفت: پیش ازظهر دیروز با اعلام وقوع آتش‌سوزی مغازه‌ای در خیابان پاسداران تبریز، آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه جهت بررسی و اطفا حریق، به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه بر اثر نشت گاز از گلویی پیک‌نیک رخ داده بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان، شهروندان با استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی اقدام به اطفاء کرده ولی موفق به خاموش کردن حریق نشده بودند.

مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌شهرداری‌تبریز در ادامه گفت: همچنین‌عصر دیروز با اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی‌بر وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ای در کارگاه کمک فنرسازی در جاده سنتو، آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی ناشی از مجاورت دستگاه برش در جوار ظرف محتوی بنزین بدون سرپوش مناسب بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این دوحادثه صدمات جانی وجود نداشت، گفت: واکنش سریع آتش‌نشانان اعزامی، این آتش‌سوزی‌ها را به سرعت مهار کرده و مانع از گسترش آنها شد.

قلی‌زاده توجه به اصول ایمنی در پیشگیری از وقوع حریق و حوادث، مهم و ضروری دانست و از هموطنان خواست تا با شناسایی موارد خطرآفرین و رعایت اصول ایمنی، از بروز حوادث پیشگیری کنند و در صورت بروز حادثه، بدون اتلاف وقت با شماره 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تماس حاصل کرده و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز