خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته؛

52 خودروی متخلف در کرج توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۰۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، گفت: در اجرای طرح انضباط اجتماعی در 48 ساعت گذشته 52 وسیله‌نقلیه متخلف که اقدام توقیف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق در جمع خبرنگاران گفت: برخی جوانان به ویژه درساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن درسطح معابر می کنند که سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است.

سرهنگ شرق با بیان اینکه در اجرای طرح انضباط اجتماعی 52 وسیله نقلیه در کرج توقیف شدند، افزود: این طرح به صورت مستمر در استان البرز اجرا می شود.

وی اضافه کرد: براساس قانون وسایل نقلیه در صورت تولید صدای نامتعارف و یا ناهنجار و ایجاد آلودگی صوتی، جریمه خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تولید هر نوع صدای نامتعارف و یا ناهنجار از وسیله نقلیه آلودگی مانند ایجاد صدای نامتعارف از لوله اگزوز، نصب سیستم‌های صوتی قوی با صدای بلند بر روی خودرو، نصب بلندگو در خودرو، تولید صدای نامتعارف از اگزوز موتورسیکلت ، آلودگی صوتی است که پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرزگفت : دراجرای این طرح با هماهنگی مراجع قضائی مقرر شده درصورت مشاهده هریک از این تخلفات خودروی متخلف توقیف شود.

وی گفت: کاهش تخلفات بی شک از آمار تصادفات نیز خواهد کاست و این امر خود گامی در جهت تحقق جامعه ایمن تلقی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز