خبرگزاری کار ایران

شفقی خبر داد:

مشکلات شهر ماهدشت پیگیری شد/۲ مدرسه نیمه‌تمام تکمیل و واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۰۱

فرماندار ویژه کرج در نشستی با حضور مسئولان استان، مهمترین مسائل شهری و اولویت‌های خدماتی شهر ماهدشت را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی که از بدو ورود به شهرستان کرج اولین بازدید میدانی خود را برای احصاء مسائل و مشکلات مردم به حضور در شهر ماهدشت اختصاص داده بود و دنبال آن نشست‌ها و جلسات متعدد پیگیری را اولویت قرار داده بود، عصر دوشنبه نیز به ماهدشت سفر کرد و با تشکیل جلسه ویژه‌ای با حضور مسئولان استان، روند اجرایی تصمیمات اتخاذ شده را بررسی کرد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه جلسه پیگیری حل مشکلات شهر ماهدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌دنبال نشست‌های متعدد و بازدیدهای میدانی برای حل مشکلات مردم شهر ماهدشت این جلسه ترتیب داده شد تا روند اقدامات انجام شده از سوی مسئولان ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی با اشاره به مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست افزود: تکمیل و واگذاری دو مدرسه نیمه تمام شهرماهدشت برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات مناسب آموزشی از جمله اولویت‌هایی بوده که با تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج زمینه نهایی شدن آن فراهم شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طبق توافقات قبلی صورت گرفته درباره واگذاری مسکن مهرماهدشت به شهرداری از طریق اداره کل راه و شهرسازی، برای ارائه خدمات مناسب شهری به مردم این منطقه این مهم به مرحله اجرا رسید.

شفقی همچنین با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف بخشی از اراضی در تصرف شهرداری (متعلق به بنیاد مستضعفان) که بر مبنای توافقات سال ۹۶ تا اکنون به انجام نرسیده بود نیز گفت: در پی این توافقنامه که از سال ۷۶ به مرحله اجرا نرسیده نبود، ضمن اینکه علت چرایی عدم تعیین تکلیف آن بررسی شد، تصمیم بر آن گردید تا در جلسه ای مجزا در  فرمانداری کرج این موضوع مورد رسیدگی نهایی قرار گیرد.

وی همچنین ماحصل پیگیری‌ها و مهمترین اقدامات انجام شده در تعیین تکلیف و راه اندازی کلانتری ماهدشت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج اعتبارات لازم برای راه اندازی کلانتری ماهدشت اختصاص پیدا کرده و به‌دنبال توافقات قبلی، هماهنگی‌های نهایی نیز برای ایجاد زیر ساخت‌های مناسب توسط اداره کل راه و شهرسازی و همین طور تجهیز آن توسط شهرداری ماهدشت، به‌عنوان اولویت در دستور کار اجرا قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز