خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه/ اختلافات ملکی عامل حادثه

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۱۶۲

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که با تیراندازی در یکی از روستاهای کرمانشاه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در روستای چوب‌دراز کرمانشاه بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که دو خانواده به دلیل اختلافات ملکی با همدیگر و به سمت یکدیگر تیراندازی کردند که این کار منجر به رعب و وحشت در روستا شده است.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت که در نهایت با تلاش فراوان توانستند سه نفر از عوامل اصلی تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی همچنین از معرفی متهمان به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان و با بیان اینکه پلیس به صورت جدی با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هنجارشکنان جامعه را برای شهروندان ناامن کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز